23 Şubat 2010 Salı

BENİMDE İLK MİMİM

1. Sizi mimleyen kişinin linkini veriniz.


umutluhayat.blogspot.com



2.Çocukluğunuzda aile büyükleriyle yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan bir aktivite,olay.hangi yönünüze katkıda bulunduğu.







Ben 5 kız çocuk sahibi bir ailenin 4. Kızıyım.Güzel ve kötü pek çok olay yaşamışımdır herhalde. Ailemle pek çok şey yaptık. Ailemin bana kazandırdığı en önemli şey kararlılık ve azim ve tabi ki her zaman kendi ayakları üzerinde durmak. Biz 5 kız kardeş bu çizgide yetiştik. İyi ki de öyle oldu şimdi hayatta yapamayacağım çok az şey olduğuna inanıyorum. Bunun içim aileme çok teşekkür ediyorum

3.Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı



Küçük bir mahallede tehlikelerden uzak büyüdüm ve sokakta oynanan tüm oyunları doyasıya oynadım. En çok sevdiğim oyuncak tabi ki bebek, gelinlikli kocaman bir bebeğim vardı boyum kadar, en çok onunla oynardım.



4.Sokakta oynarmıydınız ?



Evet.



5.Çocukluğunuz veya gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz durum /olay



Çok fazla keşke dediğim bir şey yok. Ne mutlu Bana.



6.Çocuklukla ve gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay / durum



İyi ki annem ve babam bizi böyle kendine güvenen ve kararlı bireyler olarak yetiştirmiş.



7.Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay/an.



Kız kardeşimin doğumu. Ben 4. Çocuk olduğum için benden küçük kardeşimin olması hayatımı hep olumlu etkiledi kendimi onun ablası değil bir nevi annesi gibi hissettim hep. Bu benim kişiliğimi bence olumlu etkiledi. Daha düşünceli ve ince bir insan olmamda etkisi olduğuna inanıyorum.



geleneklere istinaden bende

mimliyorum.portakalagaci.comyemekcini.com,  yemekgunlugum.blogs.com

2 yorum:

umutluhayat dedi ki...

canım sende benim gibi bol kız kardeşe sahipsin ne güzel.Hayatın hep mutlu devam etsin

mutfakta havva var dedi ki...

çok teşekkür ederim umarım senin haytın da hep mutlu devam eder. görüşmek üzere hoşçakal